close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבנות קריירה מבטיחה מגיל צעיר?

מערכת שורשיב תשרי, תשפד27/09/2023

רבים הם הצעירים שלא רוצים לדשדש בעבודות מזדמנות עד שהם סיימו את הלימודים, יוציאו תואר ויוכלו להתחיל להתפרנס במקצוע שהם למדו

תגיות:

החיים בעולם שלנו דורש הרבה מאוד כסף. אנחנו לא יכולים לעשות דבר בלי מזומנים בכיס והרבה. טוב, אפשר להסתדר היטב גם עם כרטיס האשראי אך זאת רק אם נעבוד קשה כדי למלא את חשבון העו"ש שלנו במזומנים.

זו הסיבה שרבים מהצעירים של היום אצה להם הדרך למצוא עיסוק מפרנס שאכן יאפשר להם ליהנות מהכנסה משמעותית וקבועה. כאן אנחנו מגיעים לכל הנושא הזה של בניית קריירה.

רבים הם הצעירים שלא רוצים לדשדש בעבודות מזדמנות עד שהם סיימו את הלימודים, יוציאו תואר ויוכלו להתחיל להתפרנס במקצוע שהם למדו. הם שואפים לקפוץ מיד לים הגדול של החיים, לפתוח קריירה

גדולה ולהתחיל לעבוד ולהתפרנס היטב.

קריירה בגיל צעיר – זה אפשרי!
אז נכון שאדם צעיר מטבע הדברים עדיין לא יכול להשקיע כספים גדולים בפיתוח עסק או בניית קריירה. עם זאת תמיד אפשר להתחיל בצעדים קטנים, מדודים וזהירים מה שמאפשר נחיתה רכה יותר לתוך העולם העסקי הסוער. זה אומר שלא צריך ללכת על השקעות גדולות מידי ולא חייבים לפרוץ בקריירה עם כל הכוח.

במיוחד כאשר מדובר באדם צעיר שהוצאות החיים שלו הן לא ממש גבוהות. כך שגם מבחינת יכולות ההשקעה יהיה זה הדבר הכי נכון עבורו וכך גם מצד הרווחים כאשר השאיפה לא חייבת להיות מאוד גרנדיוזית אך כן חשובה העקביות. אנחנו אומרים את זה בנשימה אחת כי חשוב שלא להישאר לעבוד על אש נמוכה.

קריירה פורצת גבולות
אז נכון שצריך להתחיל על אש נמוכה ולא תרוץ על השקעות גבוהות מידי. יחד עם זאת, צריך ללמוד להתנהל בתבונה.

השקעה ראשונית אולי לא תהיה רצינית אך ברגע שעסק מתחיל להרוויח, אפשר יהיה להפנות את הרווחים הללו להשקעה נוספת שתרחיב את ממדי העסק וכך עם הזמן הקריירה תגדל, תפרח ותגיע לממדים משמעותיים.

לומדים ומצליחים
כדי להצליח בקריירה, חשוב להשקיע בלימודים יסודיים של כל הנושא אשר בו מבקשים להשקיע ולהתמקצע.

אז נכון שדיברנו על קריירה מהירה שמדלגת על שנות לימודים ארוכות. עדיין אין זה אומר שאפשר לוותר על לימודים הקשורים לתחום בו מבקשים לעסק.

עולם ההיי טק מזמן לכל צעיר הזדמנויות לקריירה מובטחת כמו קורס full stack מומלץ 
כל צעיר שחושב על קריירה חייב להתמקצע, להכיר היטב את התחום הספציפי, ללמוד איך להתנהל מבחינה עסקית להתכונן כראוי לקראת העבודה.

רק עם הכנה נכונה, יוכל העסק או תוכל הקריירה להתבסס ולקבל מקום מכובד וראוי.

העולם שייך לצעירים (?)
אז רבות דובר על הנושא והרובד הבוגר יותר לא ממש מוכן לקבל את הדברים אך אין ספק כי דווקא לדור הצעיר יש את האמביציה, יש את הרצון ויש את היכולת להתגבר בקלות רבה יותר על מכשולים שונים ובכך להניף גבוה יותר את העסק  אז מכאן תצא הקריאה:  - צעירים! אתם לא חייבים לחכות עד שתגדלו.... זה אפשרי כבר עכשיו!

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה